Polacy mobilni w weekendy. Analiza Gemiusa - Marketing przy Kawie
Polacy mobilni w weekendy. Analiza Gemiusa
  • 0
  • 4
28.03.2018

Polacy mobilni w weekendy. Analiza Gemiusa

W lutym 2018 r. w soboty i niedziele średnio 4 na 10 internautów łączyło się z Internetem wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych – pokazuje analiza Gemiusa. Okazuje się również, że w analizowanym miesiącu kobiety chętniej niż mężczyźni przeglądały strony e-sklepów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 marca 2018

  • 0
  • 11
  • 0
28.03.2018

Internauci krytykują Sephorę po opisaniu przez klienta zatrzymania przez ochroniarza sklepu

25 marca klient zamieścił na facebookowym profilu Sephory post. Opisał w nim, jak podczas wizyty w sklepie marki został zatrzymany przez ochroniarza, który pilotem uruchomił znajdującą się przy wyjściu bramkę. Historia spotkała się ze sporym zainteresowaniem internautów. Niektóre z komentujących osób zauważają, że na fan page’u marki pojawiły się posty z fałszywych kont, które zepchnęły niewygodną dla perfumerii historię na dół strony.

27 marca 2018