Polacy korzystający z programów lojalnościowych chcą bonów i rabatów – badanie ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Polacy korzystający z programów lojalnościowych chcą bonów i rabatów – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 3
16.10.2013

Polacy korzystający z programów lojalnościowych chcą bonów i rabatów – badanie ARC Rynek i Opinia

Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na korzyści w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. W ciągu ostatniego roku widać też niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 października 2013