Polacy coraz mniej martwią się o zdrowie, coraz bardziej o pieniądze – badanie Deloitte - Marketing przy Kawie
Polacy coraz mniej martwią się o zdrowie, coraz bardziej o pieniądze – badanie Deloitte
  • 0
  • 1
25.01.2021

Polacy coraz mniej martwią się o zdrowie, coraz bardziej o pieniądze – badanie Deloitte

Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju dla Polski spadł w ciągu miesiąca o 5 p.p., a więc najwięcej wśród badanych krajów europejskich. Wynosi obecnie 2%. Mimo to pogarszają się nastroje polskich konsumentów. Chociaż mniej się boimy o zdrowie własne i bliskich, wyniki najnowszej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” pokazują, że coraz bardziej niepokoją nas kwestie finansowe. Prawie dwie trzecie Polaków obawia się o utrzymanie ciągłości spłaty zadłużenia kredytowego, a 68% z niepokojem patrzy na stan oszczędności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 stycznia 2021

22 stycznia 2021