Polacy coraz lepiej rozpoznają sponsorów sportu. Biedronka, Adidas i Orange dostrzegane najczęściej – ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
13.02.2014

Polacy coraz lepiej rozpoznają sponsorów sportu. Biedronka, Adidas i Orange dostrzegane najczęściej – ARC Rynek i Opinia

Polacy coraz lepiej rozpoznają sponsorów sportu. Za najaktywniejszych sponsorów uważane są marki: Biedronka, Adidas i Orange – wynika z badania „Sponsoring Monitor 2013/2014”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52583 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2014