Polacy coraz bardziej pesymistyczni - Marketing przy Kawie
Polacy coraz bardziej pesymistyczni. Radar Konsumencki firmy ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
24.11.2022

Polacy coraz bardziej pesymistyczni. Radar Konsumencki firmy ARC Rynek i Opinia

W ciągu ostatniego miesiąca o 11 punktów procentowych (do 43%) wzrósł odsetek Polaków, którzy pesymistycznie patrzą w przyszłość. Więcej badanych deklaruje, że obecnie żyje im się gorzej niż jeszcze rok temu (56%), więcej też (29% – wzrost o 6 p.p.) obawia się utraty pracy. Tak wynika z najnowszego Radaru Konsumenckiego ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 listopada 2022