3 0 15.07.2014Pół człowiek, pół robot w reklamie Old Spice (wideo)kampanie reklamowe TweetNajnowszym bohaterem marki Old Spice został Mandroid. To połączenie mężczyzny i robota.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53110 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 15.07.2014Always z kampanią „#JakDziewczyna” (wideo, infografika)Marka Always rozpoczęła kampanię, w której pokazuje, w jaki sposób powszechny zwrot „jak dziewczyna” negatywnie wpływa na dziewczęta. Chce w ten sposób zmienić złe postrzeganie tych słów i spowodować, by były odbierane jako komplement
0 1 0 0 0 15.07.2014Grupa IQS kupiła IIBRGrupa IQS kupiła od Gemiusa sto procent udziałów w spółce Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Funkcję prezesa zarządu IIBR obejmie Alina Lempa. Członkami zarządu zostaną Matt Wójcik z Grupy IQS oraz Jan Kunkowski z IIBR.
1 1 0 0 0 15.07.2014„Sprytni i zakręceni” w kampanii reklamowej dań gotowych Pamapolu (wideo)Pamapol, producent dań gotowych, po rebrandingu oraz wprowadzeniu nowych opakowań rozpoczął ogólnopolską kampanię ATL. Działania reklamowe skierowane są do osób zapracowanych.
0 3 0 0 0 15.07.2014Opel reklamuje samochody z instalacją LPGGeneral Motors Poland rozpoczął kampanię promującą gamę modeli samochodów Opel z fabryczną instalacją LPG. Działania reklamowe prowadzone są na nośnikach OOH w całej Polsce.