Pokolenie Z rośnie i jest gotowe na wyzwania – badanie Kantar Millward Brown
  • 0
  • 1
10.01.2017

Pokolenie Z rośnie i jest gotowe na wyzwania – badanie Kantar Millward Brown

Jak pokolenie Z reaguje na reklamy? Jakie są jego charakterystyczne zachowania i postawy? Sprawdził to Kantar Millward Brown w badaniu „AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z”. Przebadano ponad 23 tys. konsumentów z 39 krajów, w tym z Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47618 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2017

Maksymalna kara od UOKiK dla Telefonii Polskiej Razem za podszywanie się pod innych operatorów

Spółka PGT, która działa pod nazwą handlową Telefonia Polska Razem, wprowadzała w błąd. Podawała się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego, oferując zmianę warunków umowy. W rzeczywistości konsumenci podpisywali umowy z nowym operatorem. UOKiK po raz pierwszy w swojej historii nałożył maksymalny wymiar kary za praktyki godzące w słabszych uczestników rynku – firma ma zapłacić 1,97 mln zł.