Pokolenie Z jest bardziej skłonne do angażowania się w kampanie marketingu bezpośredniego – pokazuje badanie brytyjskiej poczty
  • 0
  • 1
6.10.2021

Pokolenie Z jest bardziej skłonne do angażowania się w kampanie marketingu bezpośredniego – pokazuje badanie brytyjskiej poczty

Badanie Royal Mail MarketReach wykazało, że pokolenie Z jest bardziej skłonne do reagowania na fizyczne, bezpośrednie kampanie marketingowe prowadzone za pośrednictwem poczty. Około 35% kampanii wykorzystujących direct mailing odnotowało korzyści związane z ROI, w porównaniu do 23% dla średniej brytyjskiej we wszystkich kampaniach marketingowych.

Raport stwierdza, że główną przyczyną, dla której kampanie marketingu bezpośredniego tak dobrze sprawdzają się wśród młodszych odbiorców, jest ​​fizyczna natura direct mailu. Przesyłka bezpośrednia przykuwa bowiem zarówno zmysłową, jak i umysłową uwagę odbiorców. Według badania średni wskaźnik zaangażowania wynosi 95%.

Dziewięciu na dziesięciu respondentów stwierdziło, że woli połączenie marketingu fizycznego i cyfrowego od posługiwania się wyłącznie jednym z nich. 42% respondentów po otrzymaniu przesyłki bezpośredniej szukało online stojącej za nią marki. Z kolei 84% zeskanowało wydrukowany kod QR, aby wejść w interakcję z marką w internecie.

Wysyłka bezpośrednia żyje i ma się dobrze. Przeszła znaczącą transformację cyfrową i pozostaje trzecim co do wielkości kanałem medialnym w Wielkiej Brytanii. Silnie integruje się z innymi kanałami w celu wspierania strategii pełnego lejka sprzedażowego. Jest sprawdzonym motorem wzrostu biznesu i zwrotu z inwestycji. Cieszy się dużym zaufaniem i angażuje w szczególności generację Z – podsumowuje Dan Jury, senior media planner Royal Mail MarketReach.

MarketReach, jednostka skupiająca specjalistów direct mail, działa przy państwowej brytyjskiej spółce pocztowej Royal Mail od 2012 r. Przekonuje marki o skuteczności i kreatywności działań z wykorzystaniem nowoczesnych usług pocztowych.

  • 1
Brytyjska poczta twierdzi, że kampanie marketingu bezpośredniego (direct mail) angażują młodych

Brytyjska poczta twierdzi, że kampanie marketingu bezpośredniego (direct mail) angażują młodych

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

4F x RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa przygotowana we współpracy z piłkarzem

4F x RL9, czyli pierwsza wspólna kolekcja treningowa przygotowana w ramach współpracy 4F z ambasadorem marki, Robertem Lewandowskim, trafiła do sprzedaży 1 października. Dzięki e-przymierzalni i rozszerzonej rzeczywistości klienci przed zakupem obejrzą ubrania na awatarze piłkarza lub na wirtualnym manekinie w swoim rozmiarze. Najnowsze rozwiązania technologiczne mają nie tylko uatrakcyjnić zakupy, ale także ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru.