Poker z Double Brand
  • 0
  • 1
6.06.2007

Poker z Double Brand

Agencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej. Tym razem koneserzy WZG zostaną zaskoczeni specjalną edycją kart do gry, której motywem przewodnim są popularne w latach 50. pin-up girls.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2007

Zarządanie karierą w świecie Web 2.0

W. Arruda, Managing Your Marketing Career in a Web 2.0 World, "MarketingProfs", 29.05.2007

Rozwój i dostępność technik określanych mianem Web 2.0 spowodowały, że ludzie nie tylko używają ich jako narzędzi do osiągnięcia odpowiednich celów, ale także zaczynają myśleć przez pryzmat takiej rzeczywistości. Nie trzeba było długo czekać, by znane i sprawdzone metody "zarządzania sobą" uznano za staromodne. Dzisiaj zalążkiem sukcesu staje się zaistnienie w rzeczywistości wirtualnej (i to bez przerwy update'owanej!).