„Pokemon Go” w mediach społecznościowych – analiza IRCenter
  • 0
  • 2
29.08.2016

„Pokemon Go” w mediach społecznościowych – analiza IRCenter

W ciągu 16 dni od premiery gra „Pokemon Go” zaktywizowała internautów bardziej niż film „Przebudzenie mocy” w analogicznym okresie od pojawienia się w kinach. Ma to odzwierciedlenie zarówno w nasileniu dyskusji w social media, jak i liczbie wyszukiwań w Google. IRCenter przeanalizował popularność aplikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

29 sierpnia 2016

28 sierpnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2016

Kongres „Programy lojalnościowe & Customer Experience” w październiku

To, jakie doświadczenia zapewnimy nabywcom, rzutuje później na ich postrzeganie firmy. Na takie doświadczenie składa się wiele elementów – cena, obsługa, dostępność, możliwość kontaktu, uczciwość, rzetelność i wiele innych, w zasadzie indywidualnych dla każdego klienta. O tym będzie mowa podczas kongresu, który odbędzie się 25 i 26 października w Warszawie. Będzie on poświęcony utrzymaniu klientów oraz strategiom i sposobom budowania lojalności.

26 sierpnia 2016