Pokaż się w klubie fitness
  • 0
  • 1
19.11.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Pokaż się w klubie fitness

Niezwykle atrakcyjna grupa docelowa pojawia się codziennie w klubach fitness w całym kraju. Jest tam również Benefit Multimedia z siecią nośników multimedialnych, programem Benefit TV oraz szeroką ofertą działań promocyjnych, zwłaszcza z zakresu marketingu sportowego. 
(Artykuł promocyjny)

Dlaczego kluby sportowe?

  • Cenny klient
    Osoby odwiedzające ośrodki sportowe i kluby fitness to bardzo atrakcyjna grupa docelowa. Są wykształcone, dobrze zarabiające i zadowolone ze swojej sytuacji materialnej. Świadome swoich potrzeb, dbają o wizerunek i kondycję, doceniają wartość zdrowego stylu życia.  
  • Pozytywne nastawienie
    Klienci klubów sportowych są aktywnymi odbiorcami emitowanych na ekranach treści. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Benefit Multimedia przez Instytut Millward Brown, aż 66,8% klientów klubów sportowych dobrze ocenia pomysł umieszczania tam ekranów i uważa, że dzięki emitowanemu programowi przyjemniej spędza czas podczas ćwiczeń.

    Badani deklarowali, że reklamy niosą dla nich wartościowe informacje – 22% odbiorców (30% kobiet) po obejrzeniu programu kupiło produkty reklamowane w Benefit TV lub szukało dalszych informacji na ich temat.  

  • Duży zasięg
    Wśród osób, które odwiedzają kluby sportowe, 69% zetknęło się z zainstalowanymi tam ekranami. Klienci, którzy zetknęli się z monitorami zainstalowanymi w klubach sportowych, przeciętnie widzieli je 8 razy w ciągu miesiąca, a czas oglądania emitowanych programów oceniają średnio na ponad 16 minut podczas jednej wizyty w klubie. 

Benefit TV?

  • Atrakcyjny program
    Benefit Multimedia tworzy atrakcyjny ogólnopolski program – Benefit TV, którego ramówkę na bieżąco układa doświadczony zespół redakcyjny. Ramówka Benefit TV spełnia oczekiwania widzów uprawiających sport, gdyż została opracowana na podstawie badań odbioru treści programowych przez użytkowników klubów fitness (Millward Brown, 2012 r.). 
  • Digital Signage
    Ta nowoczesna technologia umożliwiająca cyfrową emisję treści na nośnikach multimedialnych daje również możliwość zdalnego zarządzania treścią, która jest emitowana w wybranych punktach. Dzięki bieżącej aktualizacji publikowanych materiałów administratorzy DS w czasie rzeczywistym mogą modyfikować przekaz – w ten sposób osiągany jest efekt niezwykłej precyzji dotarcia do konkretnego klienta. 
  • Kompleksowa oferta
    Benefit Multimedia – oprócz sprzedaży czasu reklamowego na ekranach Benefit TV – oferuje też kompleksową produkcję multimedialną oraz telewizyjną: od pomysłu, przez realizację, do emisji. Realizuje spoty reklamowe, relacje z wydarzeń biznesowych. Dodatkowo wzmacnia przekaz, wykorzystując BTL (w tym samplingi, roll-upy, plakaty, naklejki).
Dodatkowe informacje: www.benefit-multimedia.pl
(Artykuł promocyjny)

19 listopada 2013