Podsumowanie roku 2014 w branży OOH – IGRZ
  • 0
  • 7
27.01.2015

Podsumowanie roku 2014 w branży OOH – IGRZ

Wielkość sprzedaży reklam OOH w 2014 r. wyniosła 448 531 071 zł. To nieznacznie mniej w porównaniu do 2013 r., w którym osiągnięto kwotę 448 625 890 zł. Liczba powierzchni na standardowych nośnikach zmniejszyła się o blisko 2 tys., a na nośnikach małego formatu o ponad 15 tys. sztuk. Podsumowanie oparto na danych firm podlegających Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2015

26 stycznia 2015