Podsumowanie roku 2010 w mediach (ATM Grupa) - Marketing przy Kawie
Podsumowanie roku 2010 w mediach (ATM Grupa)
  • 0
  • 1
21.12.2010

Podsumowanie roku 2010 w mediach (ATM Grupa)

Rok 2010 w mediach można ocenić jako czas wychodzenia z kryzysu, co jest ściśle powiązane ze wzrostem przychodów na rynku reklamy. Zgodnie z wynikami badań domu mediowego ZenithOptimedia, jesteśmy obecnie świadkami stabilizacji w branży medialnej, a nakłady wyłącznie na telewizję wzrosną o 4,2% wobec 2009 roku. Ponadto według aktualnych prognoz pod koniec 2011 r. rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie już o 7,3%. W związku z poprawą sytuacji rynkowej nadawcy telewizyjni chętniej inwestują w ofertę programową, co motywuje do pracy nad nowymi produkcjami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 grudnia 2010

20 grudnia 2010