- 0
- 1
Podsumowanie roku 2010 w mediach (ATM Grupa)
Rok 2010 w mediach można ocenić jako czas wychodzenia z kryzysu, co jest ściśle powiązane ze wzrostem przychodów na rynku reklamy. Zgodnie z wynikami badań domu mediowego ZenithOptimedia, jesteśmy obecnie świadkami stabilizacji w branży medialnej, a nakłady wyłącznie na telewizję wzrosną o 4,2% wobec 2009 roku. Ponadto według aktualnych prognoz pod koniec 2011 r. rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie już o 7,3%. W związku z poprawą sytuacji rynkowej nadawcy telewizyjni chętniej inwestują w ofertę programową, co motywuje do pracy nad nowymi produkcjami.
Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55374 informacji, newslettera
Doceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. |