Podsumowanie kampanii, w której Serce i Rozum plotkowali o użytkownikach Facebooka (wideo)
  • 1
  • 1
20.04.2015

Podsumowanie kampanii, w której Serce i Rozum plotkowali o użytkownikach Facebooka (wideo)

Kampania promująca Neostradę wykorzystywała dane z Facebooka i generowała w czasie rzeczywistym spersonalizowane wideo. Film z udziałem Serca i Rozumu wyświetlany był m.in. na portalu Kwejk.pl. Działania prowadzono od 7 do 16 kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52269 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2015

19 kwietnia 2015

17 kwietnia 2015