Podsumowanie kampanii „#UberDrivepl” (wideo)
  • 2
  • 2
18.12.2015

Podsumowanie kampanii „#UberDrivepl” (wideo)

Na ulice trzech polskich miast wyjechały superszybkie samochody klasy premium, które można było zamówić za pośrednictwem aplikacji Uber. Jej użytkownicy próbowali zarezerwować przejazd ponad 60 tys. razy. Agencja Kerris podsumowuje zrealizowaną kampanię „#UberDrivepl”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ewa Suwińska

8 lat temu

Monitori.pl

Hej,

dziękuję serdecznie w imieniu Monitori.pl za wykorzystanie naszego narzędzia do śledzenia aktywności internautów w mediach społecznościowych przy przygotowywaniu podsumowania!

PS. Świetny tekst!

18 grudnia 2015