Podsumowanie kampanii promocyjnej Grudziądza
  • 0
  • 2
6.12.2011

Podsumowanie kampanii promocyjnej Grudziądza

Przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Grudziądzu oraz agencji Papajastudio na konferencji prasowej podsumowali efekty kampanii promocyjnej dotyczącej projektu „Grudziądz – miasto otwarte dla biznesu”. Celem działań było podniesienie potencjału Grudziądza jako atrakcyjnego miejsca dla przedsiębiorców z Europy i świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2011

Rozdano nagrody w konkursie „Teraz Polska Promocja”

6 grudnia, podczas gali V edycji konkursu „Teraz Polska Promocja”, absolwenci szkół wyższych odebrali prestiżowe laury za najlepsze prace magisterskie na temat promocji Polski – polskiej gospodarki, turystyki, rolnictwa, miast, regionów oraz wizerunku Polski. Ceremonia wręczenia nagród laureatom nagród głównych, nagród specjalnych oraz wyróżnień została poprzedzona konferencją „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”.