Podsumowanie kampanii edukacyjnej „Dobry wzrok na całe życie”
  • 0
  • 1
14.01.2013

Podsumowanie kampanii edukacyjnej „Dobry wzrok na całe życie”

Kampania edukacyjna „Dobry wzrok na całe życie”, przeprowadzona w ramach programu Acuvue Eye Health Advisor przez firmę Johnson&Johnson Poland, ruszyła w połowie września i trwała do końca października. Oprócz telewizji, prasy, Internetu i OOH wykorzystano w niej na dużą skalę media digital OOH. 15 tys. nośników w 446 lokalizacjach wygenerowało według szacunków ponad 37 mln kontaktów z reklamą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2013

11 stycznia 2013