Podsumowanie dyskusji Klubu Agencji Eventowych
  • 0
  • 0
15.11.2017

Podsumowanie dyskusji Klubu Agencji Eventowych

Dumping, kryteria wyboru ofert, opłaty za udział w przetargach, wady i korzyści umów ramowych. To tematy okrągłego stołu zorganizowanego 9 listopada przez Klub Agencji Eventowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 listopada 2017

14 listopada 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2017

Wzrosła siła nabywcza konsumentów w Europie. Badanie „GfK Purchasing Power Europe 2017”

Średnia kwota, jaką europejscy konsumenci dysponują na wydatki i oszczędności w 2017 r., wynosi 13 937 euro na osobę. Rozporządzalny dochód netto w 42 krajach znacznie się od siebie różni. Najwyższą średnią siłę nabywczą mają mieszkańcy Liechtensteinu, Szwajcarii i Islandii, natomiast najniższą Białorusi, Mołdawii i Ukrainy – wynika z badania „GfK Purchasing Power Europe 2017”.