Podsumowanie 8. edycji Cannes Lions Imagination Day
  • 0
  • 5
21.11.2018

Podsumowanie 8. edycji Cannes Lions Imagination Day

Innowacyjne rozwiązania technologiczne, multikulturowość, szybko zmieniające się trendy – to tylko niektóre z czynników wpływających na branżę kreatywną. W jaki sposób? Tego dowiedzieli się uczestnicy konferencji Imagination Day, w trakcie której dwunastu twórców z całego świata podzieliło się swoimi doświadczeniami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48713 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
21.11.2018

Polska rodzina przeznaczy na święta blisko 1170 zł – o 6 proc. więcej niż wydała rok wcześniej. Badanie Deloitte

Święta Bożego Narodzenia to dla Polaków wyjątkowy, spędzony z rodziną i przyjaciółmi czas, na którym oszczędzać nie zamierzają. Jak pokazuje 21. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2018”, przeprowadzonego przez firmę Deloitte, w tym roku na prezenty, żywność oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy przeznaczyć średnio 1168 zł. To o 6 proc. więcej niż wydaliśmy rok temu. Stanowi to zarazem najwyższy wzrost spośród analizowanych krajów.