Podsumowanie 2010 roku w PIAP
  • 0
  • 1
7.12.2010

Podsumowanie 2010 roku w PIAP

Rok 2010 pokazał, że firmy działające w branży artykułów promocyjnych rozwijają swoją działalność oraz widzą potrzebę zrzeszania się w organizacjach branżowych. W kończącym się roku do PIAP przystąpiło 50 nowych firm członkowskich. Polska Izba Artykułów Promocyjnych liczy obecnie 118 członków, z czego 39% stanowią agencje reklamowe, 43% producenci i importerzy artykułów promocyjnych, 5% media branżowe oraz 3% organizatorzy targów branżowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2010