Podróż przez doświadczenia – trzecia odsłona konferencji PTBRiO o jakości obsługi klientów
  • 0
  • 1
20.08.2014

Podróż przez doświadczenia – trzecia odsłona konferencji PTBRiO o jakości obsługi klientów

18 i 19 września odbędzie się trzecia edycja konferencji poświęconej jakości obsługi, satysfakcji i lojalności klientów. Tym razem będzie to „Podróż przez doświadczenia” – doświadczenia konsumentów, które powstają na styku z markami, w codziennej fizycznej sytuacji: podczas wizyty w sklepie, biurze obsługi klienta czy punkcie usługowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 sierpnia 2014