Podolski, Borek, Peszko w kampanii Superbet - Marketing przy Kawie
Podolski, Borek, Peszko i Dudek w kampanii Superbet
  • 1
  • 2
10.06.2024

Podolski, Borek, Peszko i Dudek w kampanii Superbet

Serwis bukmacherski Superbet rozpoczął kampanię reklamową z okazji nadchodzących mistrzostw Europy w piłce nożnej. Biorą w niej udział legendy polskiej piłki.

W reklamie bukmachera udział wzięli m.in. Lukas Podolski, Mateusz Borek, Sławomir Peszko oraz Jerzy Dudek. Kampania promuje produkty bukmacherskie takie jak Superprzewaga, która rozlicza kupony przy dwubramkowym prowadzeniu wybranej drużyny.

– Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces. To będzie najważniejsze wydarzenie sportowe roku – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbetu.

Trzydziestosekundowy spot telewizyjny oraz dodatkowe materiały 15-sekundowe promowane są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych i na nośnikach DOOH do końca lipca.

Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada warszawska agencja Molecular Creative (dawniej BBDO Wwa). Koncept kreatywny powstał wspólnie z Katarzyną Gawlik i Bartoszem Malaką. Filmy w reżyserii Michała Korzeckiego zrealizowały Papaya Films, Lunapark i Efektura. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD wspólnie z zespołem inhouse marki Superbet.

  • 2
Podolski, Borek, Peszko i Dudek w kampanii Superbet

Podolski, Borek, Peszko i Dudek w kampanii Superbet

Podolski, Borek, Peszko i Dudek w kampanii Superbet

10 czerwca 2024

9 czerwca 2024