Podniesiony nakład 300-go wydania tygodnika "Media & Marketing Polska"
  • 0
  • 1
10.04.2008

Podniesiony nakład 300-go wydania tygodnika „Media & Marketing Polska”

W związku z jubileuszowym 300 numerem magazynu, wydawca VFP Communications postanowił przygotować wydanie specjalne. Numer 300 będzie opublikowany w potrojonym nakładzie, (tzn. 30 000 egzemplarzy), który zostanie wysłany do prenumeratorów "Media & Marketing Polska" oraz do wyselekcjonowanej bazy klientów wydawnictwa. Podniesiony zostanie także nakład w punktach sprzedaży. Magazyn będzie posiadał wyjątkową okładkę z oprawą edytorską.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2008

Adrian Szczepański i Paweł Gołębiowski zwycięzcami Europapier-Impap Graphical Contest

W lutym firma Europapier-Impap ogłosiła konkurs na zaprojektowanie oryginalnego projektu, który będzie wykorzystany w kampanii promującej kreatywne zastosowanie folii samoprzylepnych na rynku reklamy wizualnej. Konkurs miał charakter otwarty i był adresowany do agencji reklamowych, drukarzy oraz klientów końcowych. Nagrodą w „Europapier-Impap Graphical Contest” jest wyjazd do Stanów Zjednoczonych. Przewodniczącym jury był znany grafik artysta-plastyk Andrzej Pągowski.