0 6 12.04.2010Podłogi interaktywne od 30 kwietnia w dziewięciu Multikinachambient media TweetMultikino wprowadza nowy nośnik reklamowy – interaktywną podłogę (iFoot) firmy Aduma.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.04.2010Zmiana wizerunku marki AtlanticOdmieniony logotyp marki Atlantic pokazany został po raz pierwszy podczas otwarcia salonu firmowego w centrum handlowym Port Łódź. Od tej chwili będzie on umieszczany na wszystkich salonach oraz produktach marki.
0 1 0 0 0 12.04.2010Holicon uruchomił trzecie call centerNa początku 2010 roku firma Holicon uruchomiła kolejną placówkę w Poznaniu. W ramach call center spółka obsługuje tam kilka projektów telemarketingowych branż z sektora telekomunikacyjnego i ubezpieczeniowego.
0 1 0 0 0 12.04.2010Direct Publishing Group dla wrocławskiej RenomyWydawnictwo Direct Publishing Group przygotowało pierwsze wydanie magazynu dla wrocławskiego domu handlowego Renoma. Tytuł publikacji jest tożsamy z nazwą patronującej jej placówki handlowej. Pismo liczy 44-strony i ma przybliżać czytelnikom kształtujące się trendy w modzie, designie i sztuce. Skierowane jest do klientów Renomy oraz ogólnie koneserów dobrego smaku i ludzi poszukujących inspiracji.
0 1 0 0 0 12.04.2010„C&C” – Gwiazdy 50+ w magazynie Raiffeisen Bank Polska SAUkazał się drugi numer magazynu „C&C”, który jest elementem programu partnerskiego Class & Club, realizowanego przez Raiffeisen Bank Polska SA.