„Poczuj różnicę” – kampania marki Schweppes - Marketing przy Kawie
„Poczuj różnicę” – kampania marki Schweppes
  • 1
  • 2
22.03.2018

„Poczuj różnicę” – kampania marki Schweppes

W połowie marca wystartowała kampania marki Schweppes pod hasłem: „Poczuj różnicę”. To część planu konsekwentnego budowania wizerunku marki i zmiany jej percepcji wśród konsumentów napojów gazowanych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55503 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 marca 2018

21 marca 2018