Poczta Polska wprowadza ofertę cyfrową i reklamuje się jako „Poczta prosta” (wideo)
  • 4
  • 1
29.10.2013

Poczta Polska wprowadza ofertę cyfrową i reklamuje się jako „Poczta prosta” (wideo)

Od 29 października klienci Poczty Polskiej mogą wydrukować znaczki pocztowe oraz wysłać listy lub kartki, które w papierowej formie dostarczy listonosz. Wszystko to dzięki platformie Envelo. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania „Poczta prosta”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Lotze

10 lat temu

No fajnie fajnie

że coś próbują z nowymi usługami. I te filmy wprowadzająco-instruktażowe OK. Ale ten promujący samą "Pocztę prostą" - porażka całkowita. Jeśli chodziło o przesłanie "Jesteśmy królestwem staroci i radosnej twórczej prowizorki uprawianej przez ludzi, którzy się nudzą w pracy", to cel został osiągnięty.

29 października 2013

28 października 2013