Poczta Polska rozpoczęła ogólnopolską loterię „Loteria Pocztex”
  • 0
  • 1
15.07.2022

Poczta Polska rozpoczęła ogólnopolską loterię „Loteria Pocztex”

Loteria skierowana jest do klientów indywidualnych i potrwa do 14 sierpnia. Wsparciem jest kampania reklamowa w internecie, social mediach, OOH oraz w radio.

Aby wziąć w niej udział, należy nadać przesyłkę kurierską usługą Pocztex w placówce Poczty Polskiej lub na pocztex.pl, następnie zarejestrować numer etykiety nadawczej loteriapocztex.pl. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę natychmiastową: m.in. e-kartę prezentową do sieci Empik, słuchawki lub głośniki marki JBL, hulajnogę elektryczną Xiaomi lub telefony Samsung Galaxy A53.

Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń. Nagrodą główną są 3 wakacyjne karty przedpłacone o wartości 3500 zł każda.

Mechanizm i kreację loterii przygotowała agencja Unique One. Media zakupił Dom Mediowy Sigma BIS.

  • 1
Poczta Polska rozpoczęła ogólnopolską loterię „Loteria Pocztex”

Poczta Polska rozpoczęła ogólnopolską loterię „Loteria Pocztex”

 

15 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2022

Reklamodawcy skłonni zapłacić więcej za wysokiej jakości zaufane środowisko reklamowe – najnowsze badania IAB Europe

98% reklamodawców uważa, że zakup powierzchni reklamowej w środowisku mediów cyfrowych wysokiej jakości jest ważny. 92% reklamodawców woli wydawać swój budżet reklamowy u dostawców, którzy przestrzegają standardów branżowych. IAB Europe opublikowało wyniki nowego badania. Zapytano w nim reklamodawców o ich obawy związane z jakością reklamy cyfrowej oraz o ich stosunek do standardów branżowych i różnego rodzaju powierzchni reklamowych.

14 lipca 2022