„Początek przemocy” – kampania Feminoteki - Marketing przy Kawie
„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnej
  • 1
  • 4
26.11.2024

„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnej

Kampania „Początek przemocy” Fundacji Feminoteka wskazuje, że temat przemocy seksualnej jest zazwyczaj utożsamiany z jej najbardziej drastycznymi sytuacjami, takimi jak gwałt czy molestowanie.

Kampania pokazuje momenty i miejsca, gdzie przekraczana jest pierwsza podstawowa granica przemocy. Następnie wskazuje, jak pomóc ofiarom. Działania komunikacyjne zaplanowane są z okazji „16 dni przeciw przemocy ze względu na płeć”. W kampanii „Początek przemocy” przygotowano 16 materiałów. W tym 5 spotów wideo, które codziennie pomiędzy 25 listopada a 10 grudnia będą publikowane na kanałach social media Feminoteki.

Poza kanałami social media kampania będzie obecna także w telewizji, przestrzeniach outdoorowych w postaci krótkich spotów i plakatów OOH oraz na ekranach w komunikacji miejskiej.

Kampania prowadzona jest w języku polskim i ukraińskim.

Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kierunek Kreatywny. Produkcją spotów wideo zajął się dom produkcyjny Film Fiction.

  • 4
„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnej

„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnej

„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnej
„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnej
„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnej

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 listopada 2024

25 listopada 2024