W lutym 2023 nastroje konsumentów spadły - Marketing przy Kawie
Po świąteczno-noworocznej nieznacznej poprawie w lutym nastroje konsumentów znów spadają
  • 0
  • 2
7.03.2023

Po świąteczno-noworocznej nieznacznej poprawie w lutym nastroje konsumentów znów spadają

W lutym wskaźniki nastrojów znów wyraźnie spadły. Prognozy na kolejne miesiące zapowiadają utrzymanie wyników mocno pod kreską. Badani spodziewają się m.in. kontynuacji wzrostów cen i pogorszenia sytuacji na rynku pracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 marca 2023

6 marca 2023