PMR: Rynek artykułów i odzieży sportowej w Polsce systematycznie rośnie
  • 0
  • 2
11.01.2016

PMR: Rynek artykułów i odzieży sportowej w Polsce systematycznie rośnie

Trwa moda na aktywny wypoczynek i zdrowy tryb życia. To sprzyja wzrostowi rynku artykułów i odzieży sportowej w kraju. Jak wynika z opracowania PMR „Rynek artykułów i odzieży sportowej w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy na lata 2015–2020”, w 2015 r. rynek ten miał wzrosnąć o 5,6% rok do roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2016

Różne pokolenia, różne źródła wiedzy o finansach – badanie 4P Research Mix

Pokolenia X i Y szukają informacji o finansach głównie w Internecie. Pokolenie Z w pierwszej kolejności zasięga opinii znajomych, rodziny i przyjaciół. Baby Boomers czerpią informacje z telewizji i radia. Dla wszystkich generacji największym wyzwaniem pozostają zawiłości umów. To wnioski z badania „Pokolenia o finansach”, zrealizowanego przez 4P Research Mix na zlecenie BZ WBK.