PMR: krajowy rynek produktów dla dzieci zyska dzięki wzrostowi transferów socjalnych - Marketing przy Kawie
PMR: krajowy rynek produktów dla dzieci zyska dzięki wzrostowi transferów socjalnych
  • 0
  • 2
7.09.2016

PMR: krajowy rynek produktów dla dzieci zyska dzięki wzrostowi transferów socjalnych

Rynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął wartość 9,48 mld zł w 2015 r. To wzrost o 4,6% w porównaniu z rokiem poprzednim – wynika z raportu PMR „Rynek produktów dla dzieci w Polsce 2016. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2016–2021”. Prognozy dalszego rozwoju rynku są pozytywne i zostały skorelowane z prognozą kondycji całej gospodarki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 września 2016