PMPG kupiło udziały w One Group
  • 0
  • 1
22.01.2009

PMPG kupiło udziały w One Group

Platforma Mediowa Point Group SA podpisała umowę inwestycyjną ze spółką One Group, wydawcą serwisów internetowych poświęconych gwiazdom i szeroko pojętemu lifestylowi. Tym samym portfolio serwisów internetowych PMPG SA rozszerzy się o portale społecznościowe Ukaraj.pl i Bulvar.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

22 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2009

Reklamy bannerowe odchodzą do lamusa?

W czasach gdy świat pogrążony jest w kryzysie, reklamodawcy zaczynają ciąć budżety tam, gdzie wydaje im się, że wydatki są najbardziej zbędne - czyli w reklamie. Okres posuchy na rynku reklamy w  tradycyjnych mediach może stać się złotym okresem dla branży internetowej, do której najprawdopodobniej będą przenoszone budżety reklamodawców. W efekcie zmienić się może nareszcie świadomość skuteczności tej formy promocji, wobec której część co bardziej konserwatywnych marketerów jest wciąż nieufna.