Pluszowe Angry Birds za zakupy – kampania PoloMarketu
  • 0
  • 1
8.02.2019

Pluszowe Angry Birds za zakupy – kampania PoloMarketu

6 lutego w sieci sklepów PoloMarket w całej Polsce ruszyła kampania lojalnościowa. Za zrobione zakupy do klientów trafią pluszaki Angry Birds. Na kolekcję składają się maskotki: Chuck, Red, Bomba, Świnia w hełmie, Bubbles i Stella.

Kolorowe Angry Birds poznaliśmy za sprawą gry mobilnej, w której ptaki walczą z armią świń. Jej bohaterowie doczekali się również filmowej adaptacji w postaci animowanej komedii dla całej rodziny. Druga część filmu ma wejść na ekrany kin w połowie września 2019 r.

Aby wziąć do domu jedną z popularnych postaci w ramach akcji PoloMarketu, należy zebrać 50 znaczków. Znaczek można otrzymać za każde wydane 30 zł lub zakup specjalnie oznaczonych produktów. Połowa zebranych znaczków upoważnia do odebrania zabawki w cenie 24,99 zł. Maskotki dostępne są również w pełnej cenie detalicznej 59,99 zł.

Największe sieci handlowe dostrzegają potrzebę budowania trwałej relacji z konsumentami, opartej na wzajemnej lojalności i pozytywnym przekazie, a nie tylko transakcyjnym podejściu. Z doświadczenia wiemy, że kampanie angażujące całą rodzinę najbardziej podobają się naszym klientom. Świetny ruch PoloMarketu, którego nadrzędnym celem jest dotarcie do rodzin z dziećmi.

Angry Birds to postacie uwielbiane przez dzieci. Szybko staną się wymarzonym przyjacielem, którego można zabrać ze sklepowej półki do domu. To satysfakcja dla rodzica, który dzięki zakupom może sprawić dużo radości swoim  pociechom. Kampania lojalnościowa zbudowana na tak pozytywnych emocjach sprawia, że klienci pozytywnie kojarzą markę – tłumaczy Bartłomiej Górzny z firm TCC Retail Marketing, która przygotowała kampanię.

 

  • 1

8 lutego 2019