1 1 17.12.2014Plushak na Snapchacie (wideo)marketing społecznościowy TweetOperator sieci Plus przygotował akcję dla użytkowników Snapchata. Promuje w ten sposób markę Plush.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53110 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.12.2014Po książki, płyty i filmy najchętniej zaglądamy do e-sklepów w grudniu – GemiusE-sklepy oferujące książki, muzykę i filmy są najchętniej odwiedzane w grudniu. Największą popularnością cieszy się Empik.com. Wśród użytkowników stron WWW analizowanych w badaniu firmy Gemius jest więcej kobiet niż mężczyzn.
1 1 0 0 0 17.12.2014Ahmad Tea London reklamowana jako herbata z brytyjskim rodowodem (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Ahmad Tea London. Działania realizowane są w Internecie, głównie w serwisach VoD.
1 7 0 0 0 16.12.2014Jacy są Polacy grający w gry komputerowe? Badanie Ipsosu (wideo, infografika)Polak grający w gry komputerowe to młody mężczyzna z dużego miasta (powyżej 500 tys. mieszkańców). Zwykle stanu wolnego. Grające kobiety częściej niż mężczyźni mieszkają z partnerem. Ipsos opublikował raport „#Jestemgraczem”, przygotowany na zlecenie firmy Sapphire Technology.
0 1 0 0 0 16.12.2014„Pokolenie #hashtag” stawia wyzwania twórcom nowych nośników treści – Bain & Company (infografika)Milenialsi stanowią wyzwanie dla firm dostarczających treści cyfrowe, gdyż wymagają tworzenia wciąż nowych modeli komunikacji. Takie wyniki przyniosło badanie Bain & Company „Pokolenie #hashtag: Nowa fala kontentu pokolenia Internetu”.