1 1 14.11.2019Plus świątecznie promuje ofertę na kartękampanie reklamowe14 listopada rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa Plusa. Promuje ofertę na kartę.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56228 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 14.11.2019Polski Alarm Smogowy stworzył billboard w kształcie płuc, które będą czernieć od polskiego powietrzaPolski Alarm Smogowy przygotował model ludzkich płuc kilkumetrowej wysokości. Pojawi się on w pięciu małopolskich miejscowościach oraz w Warszawie. Płuca będą „oddychać” przepuszczanym przez nie powietrzem i filtrować zawieszone w nim zanieczyszczenia. Przy dużym smogu po kilku dniach będzie można zaobserwować zmianę koloru spowodowaną osadzającym się na nich pyłem.
0 1 0 14.11.201975 proc. milenialsów rezygnuje z zakupów w sklepach stacjonarnych przez braki towaru. Wyniki badania75 proc. ankietowanych milenialsów i 53 proc. kupujących z pokolenia X przyznaje, że zdarzyło im się wyjść ze sklepu z pustymi rękami i kupić poszukiwany produkt przez Internet. Główną przyczyną, dla której detaliści odnotowują niższe wyniki sprzedaży w sklepach stacjonarnych, są problemy z zarządzaniem zapasami, w szczególności braki towaru – pokazuje 12. edycja badania „Global Shopper Study” firmy Zebra Technologies Corporation.
5 1 0 14.11.2019„Święta to czas (u)dawania” – znani aktorzy dają dzieciom lekcje aktorstwa w kampanii SOS Wiosek DziecięcychStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku w akcję zaangażował się Tomasz Kot oraz inni znani aktorzy filmowi i teatralni, m.in. Andrzej Seweryn i Anna Dereszowska.
1 1 0 14.11.2019Vision Express przypomina kierowcy: sprawne auto to podstawa, ale ważniejsze są twoje oczyW listopadzie wystartowała kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców.