Dmuchane jednorożce w kampanii Plusa na Kartę - Marketing przy Kawie
Kebaby, kapibary i dmuchane jednorożce w kampanii Plusa na Kartę
  • 0
  • 1
18.03.2025

Kebaby, kapibary i dmuchane jednorożce w kampanii Plusa na Kartę

W kampanii promującej dodatkowe 9 TB (9 tys. GB) Plus na Kartę wykorzystuje technologię AR. Pokazuje, jak wygląda 9 tys. kapibar, kebabów i jednorożców.

Kampania Plusa na Kartę wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość, by przyciągnąć uwagę i zaangażować odbiorców. Po zeskanowaniu kodu QR lub kliknięciu w interaktywną reklamę użytkownik zostanie przeniesiony do wirtualnego świata, w którym pojawią się animowane kebaby, kapibary i dmuchane jednorożce. Kampania ma dostarczyć użytkownikom rozrywki.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają Plus i agencja Freundschaft. Kampania obejmuje:

  • interaktywne banery na stronach internetowych,
  • reklamy w mediach społecznościowych,
  • materiały OOH wyposażone w kody QR.
Kebaby, kapibary i dmuchane jednorożce w kampanii Plusa na Kartę

Kebaby, kapibary i dmuchane jednorożce w kampanii Plusa na Kartę

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 marca 2025

17 marca 2025