Plus i Polsat zmienią logotypy
  • 1
  • 1
10.06.2021

Plus i Polsat zmienią logotypy

Grupa Polsat wkrótce wprowadzi nowe logotypy swoich marek oraz zmieni nazwę na Grupa Polsat Plus. Zaczyna od marek kluczowych: Plusa i Polsatu.

Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez widzów i klientów. Z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z jedną Grupą, a z drugiej, by zachowały indywidualne wartości. Dzięki temu klienci mają łatwiej i lepiej kojarzyć marki ze sobą oraz wiedzieć, że są one z tej samej Grupy. Plus powinni kojarzyć z tym wszystkim, co jest związane z komunikacją, a Polsat – z treściami.

Zaprezentowane nowe znaki rozpoczynają stopniowe zmiany w portfolio marek Grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ta ma charakter ewolucyjny, jest zaplanowana na kilka etapów i rozłożona w czasie. O kolejnych krokach w tym zakresie firma będzie informować na bieżąco.

Zaczynaliśmy od jednego satelitarnego kanału telewizyjnego, który nazwaliśmy PolSat. Byliśmy pierwszym komercyjnym kanałem telewizyjnym. Trochę później Plus udostępnił możliwość komórkowych rozmów telefonicznych. I tak zapoczątkowała się wolność w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych.

Obecnie, prawie 30 lat później oferujemy milionom naszych widzów i klientów pakiet wielu usług pod markami Plus i Polsat. Umożliwiamy ludziom komunikowanie się z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi, pracę, naukę, surfowanie w Internecie bez ograniczeń, gdzie mogą cieszyć się np. rozrywką, sportem czy informacją. Mogą również rozwijać swoje biznesy. Mogą cieszyć się contentem i emocjami, jakie dostarczamy. Wszystko to jest dostępne w wybranym przez użytkownika miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu – mówi Zygmunt Solorz.

Nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Nowe logotypy strategicznych i kluczowych marek: Plus (odpowiadającej za „connectivity”) i Polsat (odpowiadającej za „content”) w sposób spójny mają identyfikować je z Grupą. Zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości i przejrzystości.

Wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa ma oznaczać m.in. innowację i rozwój oraz troskę o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca – nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki mają w sposób prosty i wyrazisty kojarzyć się z Grupą, jednocześnie zachowując indywidualny charakter i przekaz.

  • 1
Plus i Polsat zmienią logotypy

Plus i Polsat zmienią logotypy

10 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2021

Pandemia zwiększyła samodzielność konsumentów – pokazuje badanie Deloitte Digital

Wymagania konsumentów się zmieniają. W wyborze produktów czy usług coraz częściej kierują się oni nie tylko ceną czy jakością, ale również doświadczeniem w procesie obsługi (customer experience). Jak wynika z raportu „Customer Service Excellence 2021” firmy doradczej Deloitte Digital, tradycyjne metody kontaktu z klientami przestają być wystarczające. 73 proc. przedstawicieli firm deklaruje, że jednym z ich priorytetów na następny rok jest rozwój kanału self-service, który umożliwia klientom samodzielne rozwiązanie problemu lub załatwienie sprawy.