Feeders Agency wygrała przetarg PLL Lot - Marketing przy Kawie
PLL Lot wybrały agencję Feeders
  • 0
  • 1
20.02.2025

PLL Lot wybrały agencję Feeders

Polskie Linie Lotnicze Lot zakończyły postępowanie przetargowe mające na celu wyłonienie agencji kreatywnej do kompleksowej obsługi marketingowej. Narodowy przewoźnik podjął decyzję o rozpoczęciu współpracy z Feeders Agency, która będzie obsługiwała przewoźnika od 1 marca.

Zakres współpracy Feeders Agency z PLL Lot będzie obejmował:
  • realizację strategii reklamowej marki,
  • przygotowywanie platform kreatywnych dla linii biznesowych i kampanii sprzedażowych,
  • opracowywanie koncepcji aktywacji konsumenckich.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Proces konkursowy przeprowadzono w zgodzie ze standardami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR, miał on charakter otwarty. Na zapytanie przetargowe odpowiedziały 23 agencje. Spośród nich w rundzie finalnej wzięło udział 6 agencji. Ich zadaniem było przedstawienie strategii i koncepcji kreatywnej zgodnie z przygotowanym briefem.
  • 1
PLL Lot wybrały Feeders Agency

PLL Lot wybrały Feeders Agency

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lutego 2025

  • 0
  • 6
  • 0
20.02.2025

Skandale, wysokie koszty i brak autentyczności w influencer marketingu – ryzyka w raporcie OBTK i SW Research

Influencer marketing to jedna z najpopularniejszych form promocji. 88% firm deklaruje, że współpracuje lub rozważa współpracę z twórcami internetowymi. Dla wielu firm jednak wiąże się to z ryzykiem. Do największych zagrożeń marki zaliczają skandale, wysokie koszty oraz brak autentyczności influencerów. Pokazuje to raport On Board Think Kong i SW Research.

19 lutego 2025