Polskie Linie Lotnicze Lot zakończyły postępowanie przetargowe mające na celu wyłonienie agencji kreatywnej do kompleksowej obsługi marketingowej. Narodowy przewoźnik podjął decyzję o rozpoczęciu współpracy z Feeders Agency, która będzie obsługiwała przewoźnika od 1 marca.
Zakres współpracy Feeders Agency z PLL Lot będzie obejmował:
- realizację strategii reklamowej marki,
- przygotowywanie platform kreatywnych dla linii biznesowych i kampanii sprzedażowych,
- opracowywanie koncepcji aktywacji konsumenckich.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Proces konkursowy przeprowadzono w zgodzie ze standardami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR, miał on charakter otwarty. Na zapytanie przetargowe odpowiedziały 23 agencje. Spośród nich w rundzie finalnej wzięło udział 6 agencji. Ich zadaniem było przedstawienie strategii i koncepcji kreatywnej zgodnie z przygotowanym briefem.

PLL Lot wybrały Feeders Agency
Doceniasz naszą pracę?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.