Plebiscyt: „Najciekawsze logo banku 2012” - Marketing przy Kawie
Plebiscyt: „Najciekawsze logo banku 2012”
  • 0
  • 1
22.06.2012

Plebiscyt: „Najciekawsze logo banku 2012”

Rozpoczął się plebiscyt na najciekawsze logo banku w 2012 r., organizowany przez „Banking-Magazine”. Jest to pierwsza edycja akcji, która ma wyłonić znak graficzny o najbardziej przejrzystym przekazie i ciekawej formie graficznej, dostosowanej do potencjalnego odbiorcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2012