Plebiscyt: „Najciekawsze logo banku 2012”
  • 0
  • 1
22.06.2012

Plebiscyt: „Najciekawsze logo banku 2012”

Rozpoczął się plebiscyt na najciekawsze logo banku w 2012 r., organizowany przez „Banking-Magazine”. Jest to pierwsza edycja akcji, która ma wyłonić znak graficzny o najbardziej przejrzystym przekazie i ciekawej formie graficznej, dostosowanej do potencjalnego odbiorcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2012

Reklamy odporne na ekonomię: lepiej z humorem niż oszczędnością

Nielsen przeprowadził badanie skuteczności reklam, aby przekonać się, w jaki sposób marketerzy mogą obecnie najlepiej docierać do klientów. Badacze chcieli dowiedzieć się, jaki wpływ ma burzliwy klimat ekonomiczny na oddziaływanie różnych taktyk kreatywnych na zachowania konsumentów. Humor i fabuły pełne emocji sprawdzają się lepiej niż informacje o promocjach, cenach lub cechach produktów.