Play rozstrzygnął przetarg na działania performance marketingowe
  • 0
  • 1
25.11.2019

Play rozstrzygnął przetarg na działania performance marketingowe

Play powierzył obsługę marketingową w zakresie marketingu afiliacyjnego zespołowi Novem. Agencja wybrana została w wyniku kolejnego już wygranego przetargu.

Novem jako jedna z dwóch agencji zajmie się realizacją kampanii reklamowych i bieżących projektów sieci komórkowej w zakresie działań performance marketingowych. Odpowiadać będzie za strategię, planowanie i zakup mediów oraz ich optymalizację. Komunikacja będzie prowadzona z wykorzystaniem afiliacji, w tym kanałów display oraz e-mail marketing. Umowa ramowa zawarta została na czas nieokreślony.

Agencja wspiera markę Play w działaniach afiliacyjnych od ponad dziesięciu lat. W tym czasie stworzyła wiele projektów reklamowo-sprzedażowych ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych umów abonamentowych. Brała także udział w rozwijaniu współpracy operatora z portalami z branży telecomów. Efektem tej współpracy były koncepcje kreatywne, strony docelowe oraz wsparcie w zakresie IT pod kątem narzędzi marketingowych.

  • 1
Novem obsługuje Play

Agencja Novem obsługuje Play

 

22 listopada 2019