Play kontynuuje współpracę z MediaComem
  • 0
  • 1
22.01.2020

Play kontynuuje współpracę z MediaComem

Play zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 r. Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo. Wzięło w nim udział łącznie pięć agencji. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu operator przedłużył współpracę z domem mediowym MediaCom.

Play uzasadnia swój wybór tym, że wybrany dom mediowy:

  • zaprezentował kompleksową ofertę najtrafniej odpowiadającą na wyzwania stojące w najbliższym czasie przed firmą,
  • potwierdził umiejętności i kompetencje w zakresie badań wspierających strategię rozwoju spółki,
  • jego polityka cenowa najbardziej odpowiadała firmie.

Marka podkreśla też, że wszystkie agencje biorące udział w przetargu wykazały się profesjonalizmem. Wybór zwycięzcy był niezwykle trudny, zwłaszcza w rundzie finałowej postępowania.

Usługi doradcze w ramach przetargu świadczyły firmy Media Strategy i Double Check.

  • 1
Play kontynuuje współpracę z MediaComem

Play kontynuuje współpracę z MediaComem

21 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Zrównoważenie kompetencji z etycznym zachowaniem. Wyniki badania „Edelman Trust Barometer 2020”

56% badanych uważa, że kapitalizm w obecnej formie wyrządza więcej szkody niż pożytku na świecie. 83% pracowników boi się utraty pracy. Biznes wypełnia lukę zaufania pozostawioną przez rząd: staje się najbardziej zaufaną instytucją. Żadna z czterech instytucji – rząd, biznes, organizacje pozarządowe, media – nie jest postrzegana zarówno jako kompetentna, jak i etyczna. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2020”.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Internauci nie rozumieją mechanizmów marketingowych online – raport z badania SEOptimize.pl

Budowanie marki w Internecie jest dużym wyzwaniem. Działania takie jak pozycjonowanie, reklama czy komunikacja w mediach społecznościowych są skuteczne, a efektem jest zbudowanie trwałego zaufania do marki. Wiedza na temat mechanizmów, które decydują o tym, jakie treści wyświetlane są aktywnym internautom, jest niewielka. Pokazało to badanie przeprowadzone na zlecenie SEOptimize.pl.