Płatności zbliżeniowe coraz popularniejsze w Polsce – badanie First Data Polska - Marketing przy Kawie
Płatności zbliżeniowe coraz popularniejsze w Polsce – badanie First Data Polska
  • 0
  • 2
8.05.2013

Płatności zbliżeniowe coraz popularniejsze w Polsce – badanie First Data Polska

Porównanie pierwszych kwartałów zeszłego i bieżącego roku pokazuje, że liczba transakcji zbliżeniowych wzrosła w Polsce o 250%, a ich wartość zwiększyła się czterokrotnie. Wpływa na to masowość wydawanych przez banki kart oraz szybki przyrost ilości instalowanych terminali. First Data Polska, właściciel marki Polcard, prezentuje pierwsze w 2013 r. zestawienie dynamiki rozwoju rynku płatności zbliżeniowych w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 maja 2013