Płatności mobilne wpływają na zwiększenie sprzedaży e-sklepów – „M-commerce w praktyce 2014”
  • 0
  • 3
11.06.2014

Płatności mobilne wpływają na zwiększenie sprzedaży e-sklepów – „M-commerce w praktyce 2014”

27% właścicieli i menedżerów polskich sklepów internetowych wskazało płatności mobilne jako element zwiększający sprzedaż. Był to najczęściej wymieniany czynnik w badaniu „M-commerce w praktyce 2014”, zrealizowanym na zlecenie platformy do samodzielnego tworzenia mobilnych sklepów, stron i aplikacji mGenerator.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 czerwca 2014