Płatna TV w Polsce: konserwują ją internet i sport - Marketing przy Kawie
Internet i sport konserwują płatną TV w Polsce – raport Wavemakera
  • 0
  • 3
22.12.2024

Internet i sport konserwują płatną TV w Polsce – raport Wavemakera

Stabilność rynku płatnej telewizji budują w Polsce m.in. sport, siła przyzwyczajenia i dostęp do internetu w abonamentach. Agencja Wavemaker publikuje ósmą edycję „Projektu Cyfrowizja”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 grudnia 2024

20 grudnia 2024