Płatki śniadaniowe NESTLÉ i FRESH świecą przykładem
  • 0
  • 1
7.09.2006

Płatki śniadaniowe NESTLÉ i FRESH świecą przykładem

Grupa Fresh przygotowała kreację do akcji „Świecę przykładem – jestem widoczny”. Zadaniem agencji było zaprojektowanie opakowań promocyjnych, materiałów POS oraz dodatkowych materiałów wspierających akcję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2006

Nowe logo Grupy Kolastyna S.A.

Wczoraj Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podjęło uchwałę o zmianie nazwy firmy Laboratorium Kolastyna SA na Grupa Kolastyna SA. Decyzja ta jest związana z planowanym debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie: to właśnie spółka Grupa Kolastyna SA przeprowadzi ofertę publiczną, najpóźniej do końca II kwartału 2007 roku. Zmianie nazwy przez lidera polskiego rynku kosmetyki słonecznej towarzyszy wprowadzenie nowego logo. Ma ono charakter korporacyjny.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2006

Siemens sponsorem filmu „S@motność w sieci”

Marka Siemens, a dokładniej ta część koncernu, która produkuje sprzęt gospodarstwa domowego, jest sponsorem filmu „S@motność w sieci”, ekranizacji bestsellerowej powieści Janusza L. Wiśniewskiego. Film ten – wysmakowany pod względem wizualnym, poruszający uniwersalne zagadnienia, rozgrywający się w świecie ludzi dojrzałych, nowoczesnych i dobrze sytuowanych – dobrze koresponduje z filozofią marki Siemens. Siemens jest obecny ze specjalnym logotypem prezentującym pralkę, zmywarkę i lodówkę z telewizorem na wszystkich materiałach dotyczących filmu – ulotkach, plakatach i banerach – jak również na oficjalnej stronie filmu www.samotnoscwsieci.wp.pl.