Platformy B2B – standard czy nisza? (badanie) - Marketing przy Kawie
Platformy B2B – standard czy nisza? (badanie)
  • 1
  • 4
26.06.2013

Platformy B2B – standard czy nisza? (badanie)

Wciąż bardzo niewiele firm ma świadomość, czym są platformy B2B – wynika z badania przeprowadzonego przez Positive Power. 21% firm korzysta z tych rozwiązań. Znaczna część badanych deklaruje niedostateczną znajomość zagadnienia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 czerwca 2013