Plastikowe kubki z Gretą Thunberg mają skłonić pracowników biur do refleksji
  • 0
  • 3
13.11.2019

Plastikowe kubki z Gretą Thunberg mają skłonić pracowników biur do refleksji

O 16-letniej Grecie Thunberg zrobiło się głośno po szczycie klimatycznym ONZ, na którym zabrała głos w sprawie katastrofalnych zmian klimatu. Teraz jej wizerunek zaczął pojawiać się na jednorazowych naczyniach w niektórych biurach. Ma skłonić pracowników do zastanowienia się, czy naprawdę potrzebują plastikowych jednorazówek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48348 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Łukasz

8 miesięcy temu

Dobrze by było, gdyby postawić takie automaty przy sali spotkań zarządów i powiesić na nich zdjęcia dzieci ich członków. Marketing marketingiem, ale to wciąż unikanie źródła problemu.

Ania

8 miesięcy temu

Dlaczego te firmy wciąż zapewniają jednorazowe naczynia?
Przecież każdy może mieć swoje tradycyjne naczynia, które się myje i używa latami. Mogą być też specjalne naczynia dla gości. Chyba lepiej jest podać gościom kawę w porcelanowej filiżance niż w jednorazowym kubku.

13 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
13.11.2019

Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje Zenith

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
13.11.2019

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa stawiają na organiczną reklamę online. Wyniki badania

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa przeznaczają 20% ogólnych budżetów na działania online marketingowe. Jest to jeden z najniższych wskaźników w Europie. Połowa rodzimych MŚP planuje zwiększenie wydatków marketingowych w najbliższych dwóch latach. 1/4 przyznaje, że nie ma odpowiednio wysokich budżetów ani czasu, jaki może przeznaczyć na działania marketingowe – pokazuje badanie przeprowadzone przez Opinium Research dla Grouponu.

12 listopada 2019