Plastikowe kubki z Gretą Thunberg mają skłonić pracowników biur do refleksji
  • 0
  • 3
13.11.2019

Plastikowe kubki z Gretą Thunberg mają skłonić pracowników biur do refleksji

O 16-letniej Grecie Thunberg zrobiło się głośno po szczycie klimatycznym ONZ, na którym zabrała głos w sprawie katastrofalnych zmian klimatu. Teraz jej wizerunek zaczął pojawiać się na jednorazowych naczyniach w niektórych biurach. Ma skłonić pracowników do zastanowienia się, czy naprawdę potrzebują plastikowych jednorazówek.

O tym zjawisku napisała izraelska dziennikarka Allison Kaplan Sommer z dziennika „Haaretz”. Jak donosi, w niektórych biurowcach w Tel Awiwie i Jerozolimie jednorazowe naczynia z plastiku zostały opatrzone podobizną Grety Thunberg.

Młoda aktywistka spogląda ze zdjęć posępnie na pracowników. Ma to skłonić ich do sięgnięcia po naczynie wykonane z bardziej przyjaznego dla planety tworzywa.

Gdzieniegdzie zobaczyć można też podpis „Are you sure?” (ang. „Czy jesteś pewny?”) oraz „How dare you?” („Jak śmiesz?”) zaczerpnięty z jej przemówienia.

Źródło: www.unilad.co.uk

  • 3
Greta Thunberg

Wizerunek Grety Thunberg ma skłonić pracowników do rezygnacji z plastiku

Greta Thunberg
Greta Thunberg

Łukasz

1 miesiąc temu

Dobrze by było, gdyby postawić takie automaty przy sali spotkań zarządów i powiesić na nich zdjęcia dzieci ich członków. Marketing marketingiem, ale to wciąż unikanie źródła problemu.

Ania

1 miesiąc temu

Dlaczego te firmy wciąż zapewniają jednorazowe naczynia?
Przecież każdy może mieć swoje tradycyjne naczynia, które się myje i używa latami. Mogą być też specjalne naczynia dla gości. Chyba lepiej jest podać gościom kawę w porcelanowej filiżance niż w jednorazowym kubku.

13 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
13.11.2019

Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje Zenith

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
13.11.2019

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa stawiają na organiczną reklamę online. Wyniki badania

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa przeznaczają 20% ogólnych budżetów na działania online marketingowe. Jest to jeden z najniższych wskaźników w Europie. Połowa rodzimych MŚP planuje zwiększenie wydatków marketingowych w najbliższych dwóch latach. 1/4 przyznaje, że nie ma odpowiednio wysokich budżetów ani czasu, jaki może przeznaczyć na działania marketingowe – pokazuje badanie przeprowadzone przez Opinium Research dla Grouponu.

12 listopada 2019