Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach – studia podyplomowe na Uczelni Łazarskiego
  • 0
  • 1
5.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach – studia podyplomowe na Uczelni Łazarskiego

Rozwój rynku reklamowego w Polsce, stale pojawiające się nowe kanały komunikacji oraz funkcjonowanie firm i ich produktów w konkurencyjnym środowisku kreują zapotrzebowanie na pracowników z wysoko rozwiniętymi kompetencjami z zakresu przygotowania, organizacji i prowadzenia kampanii reklamowych ATL, BTL oraz szeroko pojętego ambient media.
(informacja promocyjna)

Studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” dają gruntowne przygotowanie do wykonywania zawodów związanych z organizowaniem i realizacją kampanii reklamowych.

Dzięki złożoności programu absolwenci będą mieć kompleksową wiedzę, by pracować w strukturach firm zajmujących się planowaniem strategii promocji marek, zakupem mediów, domach mediowych, agencjach reklamowych oraz mediach na stanowiskach związanych z planowaniem i realizacją kampanii reklamowych.

– Studia podyplomowe o profilu „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” są doskonałym pomysłem nie tylko na pracę, ale także na osobistą pasję życia. Praca w branży reklamowej daje możliwość kreowania nowych trendów i kształtowania stylu życia innych ludzi poprzez wpływanie na ich wybory i decyzje konsumenckie. Pozwala na rozwijanie kreatywności, twórczej ekspresji i realizacji wielu nowatorskich pomysłów. Jest to więc praca dla ludzi, którzy nie lubią rutyny i spędzania długich godzin za biurkiem
– mówi Zbigniew Badziak, dyrektor generalny firmy Aldentro, dyrektor Biura Reklamy TVP SA w latach 2004–2011, wykładowca na Uczelni Łazarskiego.

Program studiów zawiera tematy związane z:

  • rynkiem reklamy w Polsce,
  • uwarunkowaniami prawnymi i etycznymi reklamy,
  • psychologią reklamy,
  • współpracą na linii agencja reklamowa – reklamodawca oraz reklamodawca – dom mediowy – medium,
  • narzędziami badawczymi w kampaniach reklamowych,
  • planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach,
  • kampaniami ATL i BTL,
  • sponsoringiem,
  • alternatywnymi instrumentami komunikacji marketingowej typu product placement, ambient media, marketing wirusowy, partnerski, szeptany i mobilny,
  • monitoringiem i oceną efektywności kampanii reklamowych,
  • komunikacją z klientem,
  • skutecznymi prezentacjami i technikami negocjacji.

Studia zakończą warsztaty polegające na przygotowaniu strategii marketingowej oraz zaplanowaniu kampanii reklamowej dla danej marki.

Wykładowcy to doświadczeni praktycy z domów mediowych, agencji reklamowych i kreatywnych, instytutów badawczych oraz wybitni wykładowcy akademiccy, trenerzy i konsultanci firm współpracujących z mediami w zakresie rozwoju pracowników:

  • Zbigniew Badziak – dyrektor generalny firmy Aldentro, dyrektor Biura Reklamy TVP SA w latach 2004–2011,
  • Marcin Boroszko – CEO Atmedia Group,
  • Magdalena Cendrowska – szef sprzedaży Spotify Polska,
  • Edyta Gut-Wierchowiec – agencies sales manager w TradeDoubler Polska,
  • Rafał Janek – business consultancy director, Universal McCann,
  • Wojciech Kowalczyk – marketing director Atmedia Poland,
  • Konrad Piasecki – strateg i trener,
  • Małgorzata Pietrusiak – coach, doradca, psycholog,
  • Bartłomiej Posmyk – partner w Sandler Training Polska,
  • Jacek Rozenek – trener, coach, dziennikarz, aktor, reżyser dubbingu.

Bardziej szczegółowe informacje dotyczące kadry oraz kierunku można znaleźć na stronie
rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/planowanie-i-realizacja-kampanii-reklamowych-w-mediach/

(informacja promocyjna)

5 września 2013