Plakaty SaveUp z Natalią Siwiec naruszyły Kodeks etyki reklamy
  • 0
  • 1
16.12.2012

Plakaty SaveUp z Natalią Siwiec naruszyły Kodeks etyki reklamy

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama usługi SaveUp z rozbierającą się Natalią Siwiec narusza Kodeks etyki reklamy. Przychyliła się do oskarżeń, że reklama jest przykładem uprzedmiotowienia wizerunku kobiety, a także jest sprzeczna z dobrymi obyczajami i nie powinna być eksponowana na nośnikach reklamy zewnętrznej, ponieważ naraża to dzieci na kontakt z nią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2012