Plakat programu „Wiem, co wybieram” eksponowany na citylightach - Marketing przy Kawie
Plakat programu „Wiem, co wybieram” eksponowany na citylightach
  • 0
  • 1
6.07.2012

Plakat programu „Wiem, co wybieram” eksponowany na citylightach

W lipcu i sierpniu w ośmiu największych aglomeracjach Polski na 566 nośnikach citylight sieci Clear Channel eksponowany będzie plakat promujący program znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lipca 2012